[offtopic] solutie curatat imprimanta cu jet de cerneala

manuel "lonely wolf" wolfshant wolfy at prolinux.ro
Thu Nov 2 16:51:24 EET 2017

servus

     Am o imprimanta Brother DCP-J140W la care cred ca ori s-a infundat
furtunul care face alimentarea cu cerneala Cyan ori s-a uscat cerneala
chiar pe cap deoarece nu mai imprima in zona acelei culori decit citeva
puncte in partea de sus a matricii de imprimare ( nici chiar cu cartus
nou si dupa ce am incercat de citeva ori auto-cleaning-ul ei).
     Am facut un test cu alcoolul izopropilic pe care il folosesc eu de
obicei pt curatat electronice si asa singur nu pare sa dizolve cerneala
( cel putin de pe degetele mele nu a sters absolut nimic ) .

     Puteti face o recomandare, ce sa utilizez pt curatare fara sa
strice nimic in jur ? Ma gindesc sa aplic metoda de la
https://youtu.be/gQZ3ex0bwwc?t=5m44s

     TIA