[offtopic] solutie curatat imprimanta cu jet de cerneala

Petre Mihail petremihail at gmail.com
Fri Nov 3 12:35:22 EET 2017

Capul scos, stiu ca este greu si apoi tinut in apa fierbinte 2-3 milimetri
scufundat.
Apoi apa calduta in circuit. Alcoolul izopropilic precipita doar! Caldura
dilatand electrodul de printare, in gauri (in ciuda a ce se crede) scade
diametrul si, precipitatul este zdrobit. Alcoolul metilic rupe legaturile
intre molecule.
Sora-mea avea un cosmar d-asta la cabinet!
Servus!