[offtopic] Intrebare tampita WiFi vs. Mobile data legat de consumul bateriei

Alex 'CAVE' Cernat cave at cernat.ro
Fri Nov 3 12:56:42 EET 2017

On 03-Nov-17 12:27 PM, Petre Mihail wrote:
> Salut!
> Am data o raita pe web dar nu m-am lamurit asa ca intreb aici:
> Samsung J5, pe WiFi termina mai repede bateria decat pe Mobile Data desi
> este in 3G. Modemul este la 4 m. Just web pages no YT! Banuiesc conectarea
> la viteza maxima 150 Mbps! Nu am optiune de setare a protocolului pe
> telefin pentru WiFi.
> E corect?
ce-i drept, se simte la greu diferenta la baterie intre WiFi si mobile,
insa intotdeauna WiFi e mai battery friendly, cel putin din tot ce am vazut
primul lucru la care m-as gandi ar fi sa vezi daca face vreun background
transfer ceva pe WiFi, poate de acolo e cauza; vezi si cu partea de
location/gps cum sta treaba, pentru ca gogu are bunul/prostul obicei sa
mai aproximeze locatia uitandu-se la ssid-urile din jur

Alex