[offtopic] Intrebare tampita WiFi vs. Mobile data legat de consumul bateriei

manuel "lonely wolf" wolfshant wolfy at prolinux.ro
Fri Nov 3 14:15:53 EET 2017

On 11/03/2017 12:27 PM, Petre Mihail wrote:
> Salut!
> Am data o raita pe web dar nu m-am lamurit asa ca intreb aici:
> Samsung J5, pe WiFi termina mai repede bateria decat pe Mobile Data desi
> este in 3G. Modemul este la 4 m. Just web pages no YT! Banuiesc conectarea
> la viteza maxima 150 Mbps! Nu am optiune de setare a protocolului pe
> telefin pentru WiFi.
> E corect?
Nu stiu daca e corect dar la toate telefoanele pe care le-am avut
consumul pe wi-fi a fost semnificativ mai mare decit cel pe GPRS/nG. Iar
datul de SMSuri maninca de asemenea energie la greu. Poti sa te joci
daca ai timp si rabdare cu aplicatia Amplify ( si eventual si Greenify )
si sa incepi sa omori din intreruperi. De asemenea mai exista si
DisableService care mie imi place.

wolfy