[offtopic] Intrebare tampita WiFi vs. Mobile data legat de consumul bateriei

Petre Mihail petremihail at gmail.com
Fri Nov 3 14:39:23 EET 2017

O sa le incerc! Ms! Cu disable service am oprit cam tot ce stiam apoi le-am
luat pe incercate si acum e chel. Culmea am si o tableta Allview si am zis
ca e o ragalie ca sa nu imi bat capul cu ea dar face la fel. Ma rog aia are
M$ pe ea si nu ma astept sa se comporte altfel. Dar la fel pe GSM ii tine
mai mult bateria. Ceva de la router? Cam ce ar putea fi?