[offtopic] solutie curatat imprimanta cu jet de cerneala

wolfy at prolinux.ro wolfy at prolinux.ro
Sat Nov 4 17:10:08 EET 2017

On November 4, 2017 9:21:45 AM GMT+02:00, Abibula Aygun <abibula.aygun at gmail.com> wrote:
>Confirm.
>Apa călduță și îl lași acolo o ora dou sau și mai mult.
>Capul de scriere presupun ca e monobloc fiind CISS.

Nu, a mea nu e CISS. Si am o mare jena in a demonta dihania. Nu am mai facut asta niciodata si am destule alltele care sa imi umple timpul.
Speram sa pot cumpara un kit de curatare, inclusiv furtun de silicon cu diametrul potrivit, cu care sa incerc sa rezolv pb. Asa povesti cu solutii de amoniac facute pornind de la lichid de spalat geamuri am gasit.  Iar la furnizorul meu au "SOLUTIE INTERNA CURATAT/DESFUNDAT (100ML) 3DE (GALBENA)" si "SOLUTIE EXTERNA CURATAT/DESFUNDAT NOZZLE ROCKET " dar ambele par sa necesite demontarea capului.