[offtopic] Intrebare tampita WiFi vs. Mobile data legat de consumul bateriei

Bogdan shoshon at shoshon.ro
Mon Nov 6 12:19:21 EET 2017

On 11/3/2017 2:39 PM, Petre Mihail wrote:
> O sa le incerc! Ms! Cu disable service am oprit cam tot ce stiam apoi le-am
> luat pe incercate si acum e chel. Culmea am si o tableta Allview si am zis
> ca e o ragalie ca sa nu imi bat capul cu ea dar face la fel. Ma rog aia are
> M$ pe ea si nu ma astept sa se comporte altfel. Dar la fel pe GSM ii tine
> mai mult bateria. Ceva de la router? Cam ce ar putea fi?

sau are legatura cu
uAPSD / WMM-Power Save

eu am constatat, pe anumite ap-uri (mikrotik in special) dupa un update
cel mai probabil, battery drain foarte vizibil.
am testat cu multe modele de telefoane, si s-a confirmat. era mult mai
bine pe 3g/4g :)

as zice ca e de la device-ul ap / firmware.

(pe mikrotik-ul vinovat l-am inlocuit cu ubiquiti, si n-am mai avut
probleme. de asemenea pe asus, linksys, tplink n-am "simtit" problema asta.)

--
Bogdan