[offtopic] Intrebare tampita WiFi vs. Mobile data legat de consumul bateriei

Petre Mihail petremihail at gmail.com
Wed Nov 8 12:58:28 EET 2017

Eu imi puneam problema daca nu este ceva schimbat in modemul UPC desi
diferenta intre el cu WiFi ul pornit si inlocuirea cu un router TP LINK mi
a dat doar o ora diferenta de consum. Ceea ce este totusi oarecum evident.
La UPC oricum nu am unde sa intreb.Modelul este personalizat pentru ei si
pe web nu am gasit nimic. Cam aici m-am oprit.