[offtopic] Intrebare tampita WiFi vs. Mobile data legat de consumul bateriei

Petre Mihail petremihail at gmail.com
Wed Nov 8 23:20:02 EET 2017

Tu ai dreptate Aygun! Rational asa ar fi dar pare taman invers.
Telefonul stie 4G dar il tin in 3G pen' ceva economie. Pe Wifi opresc
MobileData.
In urma cu vreo 3 saptamani modemul se tot desincroniza, inclusiv mediabox
ul. Acum pare sa se fi rezolvat
Or fi trecut la ceva varziune ciudata de DOCSIS.
Am monitorizat si pe UPC Wi Free si am o durata mai lunga de functionare cu
doua ore aproximativ. Este posbil ca modemul sa forteze telefonul sa stea
pe 150 Mbps? Nu am gasit in Samsung setare sa aleg pe G ca viteza de lucru.
Servus!