[offtopic] Intrebare tampita WiFi vs. Mobile data legat de consumul bateriei

Sîrbu Lucian quamis at gmail.com
Tue Nov 14 08:48:10 EET 2017

Sal,
vezi
https://pdfs.semanticscholar.org/e9d6/291193c7f7e0c5bfc619de9621c4ed768500.pdf
si https://www.usenix.org/legacy/event/atc10/tech/full_papers/Carroll.pdf

In primul pdf gasesti asa: WiFi  radios  have  a  high  wakeup  and
connection  maintenance  energy,  but  low  energy  per  bit transmission
cost and high bandwidth. [...] Cellular radios have low connection
maintenance energy, but high energy per bit transmission cost and low
bandwidth.

Ma astept sa conteze si cat transfer faci(daca esti ca mine, iti faci
upload de poze si sincronizari automat si altele doar pe wifi, deci normal
ca toaca mai rau bateria cand da de wifi) si modelul telefonului(acum
cateva luni citeam de un fel de fast-reconenct pt wifi, care nu era
suportat de telefoanele vechi) si wireless-ul si cum este securizata
reteaua, si cat de des se reconecteaza la ea, etc.
Dar stiu ca acum ceva timp, pe telefonul decedat, trebuia sa dezactivez
wifi daca se termina bateria si nu aveam priza pe aproape, deci experienta
imi spune tot ca wifi-ul toaca bateria.