[offtopic] electronica :: output 19V din 12V?

Mihai Badici mihai at badici.ro
Fri Nov 17 18:00:27 EET 2017

On 11/17/2017 05:33 PM, Adrian Sevcenco wrote:
> Salutare! Stie cineva o schita simpla prin care pot sa
> ridic 12V la 19V?
>
> Datele problemei : am 3-4 deviceuri cu alimentare la 12V
> (si un wireless la 19V) si doresc sa comasez pleiada de
> transformatoare in o singura sursa ce sa le alimenteze pe toate.
>
> In acest scop ma gandesc sa folosesc o sursa de tipul acesta :
> https://www.emag.ro/transformator-led4you-l4y12v-5a-220v-12v-60w-5a-ip20-sursa-met-12v-5a/pd/D9VXQDBBM/
>

> Ce experiente/sugestii/idei aveti?
>
> Multumesc frumos!
> Adrian

Păi cât consumă wireless-ul ăla?
De fapt adevărata întrebare e dacă vrei DIY ori gata făcut.
Wireless-ul tău nu consumă mai mult de 0.5 A probabil doar că tensiunea
nu e una suficient de comună ca să găseşti ceva gata făcut.
Presupun că există alimentatoare de laptop pentru maşină, care şi alea
sunt exagerate ca putere dar probabil găseşti unul care să îţi convină.