[offtopic] electronica :: output 19V din 12V?

Mihai Badici mihai at badici.ro
Fri Nov 17 18:08:12 EET 2017

On 11/17/2017 05:58 PM, wolfy at prolinux.ro wrote:
> [...]

Mă gândeam de exemplu la ceva de genul ăsta:

https://altex.ro/incarcator-auto-universal-pentru-laptop-hama-54189-70w/

Iti face din 12V 19 V şi scapi de complicaţii. ( evident că poţi găsi
zeci de variante)
E prea puternic pentru ce îţi trebuie, dar având în vedere preţul nu
prea are rost să cauţi altceva.