[offtopic] electronica :: output 19V din 12V?

Adrian Sevcenco Adrian.Sevcenco at cern.ch
Fri Nov 17 18:24:50 EET 2017

On 11/17/2017 06:00 PM, Mihai Badici wrote:

> Păi cât consumă wireless-ul ăla?
> De fapt adevărata întrebare e dacă vrei DIY ori gata făcut.
> Wireless-ul tău nu consumă mai mult de 0.5 A probabil doar că tensiunea
cam asa ... sunt 2 wireless-uri la 12V, un switch la 12V si un wireless
la 19V toate pe la 0.5A (trebuie sa ma uit exact dar sigur pe acolo sunt
toate)

ma intrebam daca e posibil sa scap cu un singur
transformator/alimentator ce sa le alimenteze pe toate .. ca asa fiecare
are alimentatorul lui ...

Multumesc!
Adrian