[offtopic] electronica :: output 19V din 12V?

Adrian Sevcenco Adrian.Sevcenco at cern.ch
Fri Nov 17 18:57:04 EET 2017

On 11/17/2017 06:38 PM, tiberiu socaciu wrote:
> salut
>
> 1 ai incercat sa alimentezi direct la 12V pe o sursa babana? (sa stie
> macar 2-3A pentru aia 0,5A la 19V)?
nu... e gateway-ul principal care si asa are wireless-ul de 5GHz ars ..
nu vreau sa il ard de tot :))

> 2 aia de la 12Vcc la 19Vcc nu ai cumva o etapa intermediara de ca? :D
dar ma indoiesc : goo.gl/sWUpDg (scheme de boostere dc-dc)
https://www.optimusdigital.ro/ro/surse-ridicatoare-reglabile/2255-sursa-de-tensiune-ridicatoare-xs1308-de-2-a.html

acum doar ramane sa iau sursa, sa distribui 12v la deviceurile 12 si la
asta de 19 sa pun pe fir booster-ul asta (dupa ce eventual il potrivesc
la 19 Vcc si pun un powertape deasupra :)) )

Adrian