[offtopic] Recomandare scaun de birou

Adi Pircalabu apircalabu at gmail.com
Wed Nov 22 11:27:32 EET 2017

La alea reglabile alde Varidesk te-ai uitat? Scuze pentru divagatie,
dar am si eu un disc mai enervant intre L3 si L4 si cel mai bine la
mine am observat ca merge exercitiul. Periodic, fara sa treaca
*niciodata* mai mult de 1 ora intre pauze, ma ridic de pe scaun si fac
cateva exercitii de destindere, inclusiv planks si ajuta foarte mult.
Scaunul pe care-l folosesc e unul de vreo 130aud cu suport lombar
foarte bun si fara spatare, sa nu fiu tentat sa ma puturosesc. Am o
colega din HK in biroul alaturat care baga si Tai Chi in pauze, bine,
la ce stil de viata are cred ca o sa prinda apocalipsa, ne ingroapa pe
toti. In fine, ce incerc sa zic e ca un scaun bun conteaza, dar si mai
mult conteaza sa te ridici de pe el des. De cand am avut problema cu
discul sugubat mi-am invatat lectia, miscarea e sfanta. Statul in cur
pe scaun, oricat de confortabil ar fi scaunul, nu e natural si in
afara de ajutor la plata facturilor nu aduce nimic altceva bun.

Adi

Adi Pircalabu