[offtopic] Avoid FF 57

Petre Mihail petremihail at gmail.com
Wed Nov 22 21:48:30 EET 2017

Final: se umfla la fel de mult in RAM chiar fara add uri (tare, nu?) ;
viteza era oricum mult peste cea cu care se servesc paginile si sunt
transferate asa ca argumentul asta nu tine; 9 din 10 din add uri la pamant;
in loc sa imi vad de treaba, dupa 4 ore de balaurit dupa solutii de
recuperat, ma duc spre alte optiuni care imi salveaza si istoricul. Servus!
PS. da, animatiile-s 'n groapa!