[offtopic] Avoid FF 57

Petre Mihail petremihail at gmail.com
Wed Nov 22 23:37:07 EET 2017

FF face backup doar la bookmark uri! Nu am idee cum se face sau daca este
posibil pentru istoric.
Pe mine ma durea de istoric pentru ca userul a mers pe fire din pagina in
pagina fara bookmark uri iar pe parcurs mai avea lucruri de vazut la o alta
trecere. Bine ca am facut eu notite... sa ma ierte ecologistii!
Am doua bucurii: mie pe Linux update ul mi-a lasat accesul la DES, diverele
de token pentru autentificare si istoricul neatinse. In schimb pe MS e
harcea parcea. Cum zicea un clasic in viata... ghinion!
Servus!