[offtopic] Avoid FF 57

Mihai Badici mihai at badici.ro
Wed Nov 22 23:49:20 EET 2017

On 11/22/2017 09:48 PM, Petre Mihail wrote:
> Final: se umfla la fel de mult in RAM chiar fara add uri (tare, nu?) ;
> viteza era oricum mult peste cea cu care se servesc paginile si sunt
> transferate asa ca argumentul asta nu tine; 9 din 10 din add uri la pamant;
> in loc sa imi vad de treaba, dupa 4 ore de balaurit dupa solutii de
> recuperat, ma duc spre alte optiuni care imi salveaza si istoricul. Servus!
> PS. da, animatiile-s 'n groapa!
>
> On Wed, Nov 22, 2017 at 9:27 PM, Sîrbu Lucian <quamis at gmail.com> wrote:

La mine se mişcă mult mai bine, chiar mă gândeam să trec şi eu la Chrome
ca "toată lumea" dar acum am mai amânat...
E drept că nu prea folosesc add-on-uri pretenţioase
Celălalt nu mă lăsa  să postez pe facebook ( bine, poate de fapt era
prea deştept, era dotat cu inteligenţă artificială şi nu înţelegeam eu
aluzia :) )