[offtopic] Avoid FF 57

Nux! nux at li.nux.ro
Thu Nov 23 11:50:42 EET 2017

Sfatul meu pentru toata lumea este sa il instalati si recomandati, este mult mai rapid decat versiunile precedente, la egal (sau mai bine) cu Chrome, poate mai scoatem lumea din ghearele lui Google.

Eu tin history si bookmarks la ei in cloud si am upgradat multe versiuni fara probleme inclusiv 57 pe care il folosesc de cand era in Beta.
Sper ca ai reusit sa recuperezi ce ai pierdut din backups.

Versiunea 57 a trecut la Web Extensions, un framework cu care multe din extensiile vechi nu mai sunt compatibile, asa ca vor fi multe probleme, insa acest lucru a fost anuntat si rasanuntat din timp. Multe din extensii au reusit sa se adapteze.

--
Sent from the Delta quadrant using Borg technology!

Nux!
www.nux.ro