[offtopic] Avoid FF 57

Petre Mihail petremihail at gmail.com
Thu Nov 23 15:50:56 EET 2017

Viteza nu mai este de mult timp un parametru.
De cloud pentru history n-am stiut foarte clar. De boomarks da! Ii fac o
incercare.
Dar nu prea as vrea sa stie Gogu cand caut eu blec fraidei la "legale" sau
imi mai aluneca retina pe pornhab cu toate pop up urile inchise.
La problema: exita about:cache dar la reinstall a facut clean up fara
acordul meu ca s-a plans de miscare lenta. Mi se pare o magarie sa balotezi
history ul daca ti-e greu sa il incarci numai ca sa para ca ai viteza. De
parca eu scot pastiele alora de dinainte ca sa fiu sigur ca ale mele au
efect cand pacientul e relativ stabil.
Long ago exista un add cache viewer da' s-a parcat din 2015. M-a mai salvat
o data! Acu' slujbe!
Servus!
PS. tot nu recomand! E tot necopt!