[offtopic] Avoid FF 57

Tiberiu ATUDOREI tiberiu.atudorei at gmail.com
Thu Nov 23 16:53:00 EET 2017

nu stiu de ce va dati atata in barci cu cashu', viteza si istoria in
norishor.
nu va convine ceva exista alternative.
nu va place chrome exista chromium si compilatoru'.
gizas...acu mai bine de 20 de ani nici macar mozilla nu era...era
netscape...si inainte de asta am folosit mosaic.
iar unii se uitau la paginile de web in consola.
e un browser in pingu' meu, nu e buricu' lumii si nu e sfarsitul lumii ca
ti-a belit cashu'
uite o idee: fa o pancarta cu "Vrem cashu' inapoi!" si mergi la gurvern si
protesteaza...bai IT-istule.