[offtopic] Avoid FF 57

Tiberiu ATUDOREI tiberiu.atudorei at gmail.com
Thu Nov 23 20:44:12 EET 2017

"Uite, vezi! asta e cusurul lui - e magar!... si violent!... si n-are
maniera! "
N-am prea priceput alaturarea de produse piscicole si "backdoor exit"
...da' in mod sigur domnu' Barzan are ceva bagat in dos dupa reply-ul
extrem de ne-elegant la ceea ce s-ar fi putut vedea de la o posta ca e o
glumitza nevinovata.
Ca sa citez din "opera" ipochimenului:

"1. Read. Repeat. Get sense of humour. Repeat. Enjoy."

"Erai mahmur cand ai scris aia? Macar beat?"

"P.S. Nu mai bea."

Cred ca i se potrivesc sfaturile emise de el ca o manusa....