[offtopic] Avoid FF 57

George-Cristian Bîrzan gc at birzan.org
Thu Nov 23 22:28:07 EET 2017

> N-am prea priceput alaturarea de produse piscicole si "backdoor exit"
> ...da' in mod sigur domnu' Barzan are ceva bagat in dos dupa reply-ul
> extrem de ne-elegant la ceea ce s-ar fi putut vedea de la o posta ca e o
> glumitza nevinovata.

Imi pare rau, domnisoara Tiberia Itudorea, dar credeam ca, avand in vedere
ca sunteti pe Internet de la inceputul timpului, stiti de Ze Frank. Puteti
incerca sa cautati pe duck duck go despre asta.

Da. O 'glumitza' nevinovata, un argument de cacat si o atitudine de prima
dona. Sugestia mea a fost la fel de la subiect ca si a ta, dar fara
substratul de "vai, copiii din ziua de azi". Si, daca stiai de sea
cucumber, era amuzanta.

--
George-Cristian Bîrzan