[offtopic] Avoid FF 57

Tiberiu ATUDOREI tiberiu.atudorei at gmail.com
Fri Nov 24 02:15:03 EET 2017

Si inca ceva (valabil pentru toti) ... scoateti nasurile din feisbuc-ul de
pe aifoane sau samsunguri si vedeti cam ce se intampla prin lume ca e
groasa rau.
In curand o sa vi se rupa si voua de dudele din browsere cand n-o sa mai
aveti ce "consuma". Conceptele idealiste ca "neutralitatea internetului"
devin perimate, in Europa exista furnizori cu planuri tarifare orientate
dupa continut (de exemplu MEO din Portugalia, spre rusinea mea le-am
instalat si eu cateva servere
https://www.meo.pt/internet/internet-movel/telemovel/pacotes-com-telemovel)
si seful FCC pus de Trump la inceputul anului incepe sa faca "ordine si
disciplina" si sa faca "undo" la tot ce s-a facut in administratia Obama.
Prea multa libertate pe net strica,e plin facebook-ul de jihadisti si "fake
news","statul paralel" a lui Livache pe Internet se cheama "darkweb" si a
fost luat in vizor (macar are calitatea de a fi ceva real si palpabil nu
povesti de adormit pensionarii),  postacii de la noi sunt pusti de
gradinita pe linga baietii lui Vladimir Vladimirovich care pot sa te "faca"
la alegeri, nord coreeni nu au dupa ce bea apa dar cica au o armata de
hackeri care ii fac rost de bani de buzunar umflatului ala cu tunsoare
ciudata (
https://www.nytimes.com/2017/10/15/world/asia/north-korea-hacking-cyber-sony.html),
si daca nord coreeni au reusit asta iti dai seama de ce sunt in stare
chinezii (noroc cu americanii ca au cazut cu ei la pace, chinezii au zis ca
nu le mai fac asa ceva americanilor si astia au zis ca ei fac ca cele 3
maimute cand e vorba de terti), Intel a facut a ghidusie si a facut sa vie
Craciunul ceva mai devreme anul asta (macar pentru cei din echipa cu
palarioare inchise la culoare) ...daca o mai tine tot asa sa vezi ce
"libertate" o sa fie pe net in curand.