[offtopic] Avoid FF 57

Tiberiu ATUDOREI tiberiu.atudorei at gmail.com
Fri Nov 24 12:52:09 EET 2017

Pai si la mine e 31 cu virgula (si la Wolfy la fel ca suntem din acelasi
contingent), facand abstractie de tentativa de ore de informatica din liceu
si timpul pierdut in stagiul militar am considerat strict  din anul I de
facultate ("proudly wearing Enter keys since 1986").
"Pe vremea mea..." era mai mult respect si nu iti permiteai sa ii recomanzi
unui necunoscut sa isi bage o pancarta in dos sau sa folosesti apelativul
"domnisoara" pentru un interlocutor masculin ...cam asta e ideea si asta e
ceea ce m-a deranjat aseara (poate am sarit si eu calul ca eram cam daramat
dupa aproape o saptamina on site la client).