[offtopic] Avoid FF 57

tiberiu socaciu tibisocaciu at gmail.com
Fri Nov 24 13:14:22 EET 2017

1 in limba romana se zice "cur", ca-n toate limbile neolatine (romanice) si
in latina. chiar si chilotii vin din frantuza, care tot de la cur-ul lor
vine
2 aia cu "donsoara" trebuie sa i-o ierti. incerca si el sa te abordeze. sau
esti fascist si ai ceva impotriva LGBT? huo!!!!

t.
promotor al igienei in gandire si rationament

Pe 24 noiembrie 2017, 12:52, Tiberiu ATUDOREI <tiberiu.atudorei at gmail.com>
a scris: