[offtopic] Avoid FF 57

Tiberiu ATUDOREI tiberiu.atudorei at gmail.com
Fri Nov 24 16:26:31 EET 2017

Nu chiar... anglo-saxonii capitalizeaza zilele saptaminii si lunile anului.
Si asta vine tot de la romani pentru ca duminica era ziua soarelui, sambata
era ziua lui Saturn, luni era ziua Lunii  s.a.m.d. Ianuarie era luna zeului
Janus, Martie a zeului Marte, August era luna imparatului Augustus, iulie
era luna dedicata fiica-sii Iulia, iunie era luna zeitei Juno....cand nu au
mai avut "sfinti in calendar" si stateau prost cu inventivitatea au tras-o
mai simplu (septembrie...luna a 7-a, octombrie...luna a 8-a, noiembrie luna
a 9-a, decembrie luna a 10-a) samd samd.