[offtopic] Avoid FF 57

Tiberiu ATUDOREI tiberiu.atudorei at gmail.com
Fri Nov 24 16:41:58 EET 2017

Tot eu: niciodata n-am putut sa inteleg de ce calendarul adoptat cam peste
tot in lume e cu 12 luni (stiu motivul, cele 12 semne zodiacale)  cand de
fapt avem 13 cicluri lunare de cate 4 saptamini basca o zi solitara basca
un sfert de zi (pentru anii bisecti). ...se poate face un calendar mult mai
elaborat cu 13 luni a cate 4 saptamini plus o "zi anuala" de mahmureala (ca
oricum fiecare cultiura are o zi de genul asta) + plus ziua anilor bisecti.
Basca cele 24 ore a cate 60 minue a cate 60 de secunde. Probabil in
viitorul nu prea indepartat cineva va pune piciorul in prag si se va trece
la un sistem decimal de masurare a timpului ca vremea clepsidrelor cu nisip
si a ceasurilor cu apa a trecut de mult.