[offtopic] Avoid FF 57

George-Cristian Bîrzan gc at birzan.org
Fri Nov 24 23:28:13 EET 2017

Imi cer scuze ca nu am ajuns sa iti raspund azi, chiar am incercat dar nu
am gasit mai mult de 5 minute libere azi pana acum...

> Ce-ai mai tza^ca, bu-ti merge FF-ul si ai intrat in sevraj de feisbuc?

Scuze, tataie, dar nu toti cei care nu au 50 de ani stau pe facebook toata
ziua. La fel cum nu toata lumea sta sa raspunda pe offtopic toata ziua si
toata noaptea...

De ce trebuie sa incepi cu ceea ce tu crezi ca e o insulta? Si, continui cu
cacaturi de genul.

> Vezi ca ajungi la injurii personale si discutam altfel.

Spre deosebire restul injuriilor... Cum altfel discutam? Top prin top
posting? Pe vremea ta asa se facea?

> Daca tin bine minte nu e prima oara cand dai cu mucii in fasole pe lista.

Nu stiu daca la varsta ta poti sa te increzi in memorie. :-)

> "Argumentul de cacat" daca era citit printre randuri in subtext v-ar fi
> adus aminte (la toti,

Tuturora. Si, nu, nu m-ar deranja in mod normal. Dar tot incerci sa ne
demonstrezi ca ai un vocabular mare... It's not all about the size, it's
how you use iit.

> nu numai apendixului genital unic cu organe vizuale
> pereche care s-a simtit ofensat de mailul meu) ca se intampla chestii mult
> mai serioase in Romania care ne efecteaza pe toti infinit mai mult decat
> faptul ca ultima versiune de firefox da dude si va strica cachu / istoria /
> colectia de prajiturele.

Ah. Glumele gen "voi protestati pentru orice" sunt de fapt menite sa ne
faca sa protestam mai mult. Da, imi pare rau ca m-am mutat intr-o alta tara
si ca nu pot sa vin in Romania sa protestez in fiecare zi. Sunt un tradator
de tara.

> Da,recunosc, am peste 50 de ani si cam 30 de ani de cand frec
> tastatura...dar asta nu inseamna ca "sunt pe Internet de la inceputul
> timpului" (chiar si formularea asta ma deranjeaza estetic... ar trebui sa
> iti dai seama ca "la inceputul timpului" Unix nu exista Internet, faci
> confuzii grave intre retea si manifestarea superficiala numita www), habar
> nu am de Ze frank si duck duck go  si ce legatura au echinodermele cu
> situatia in cauza

https://youtu.be/_y4DbZivHCY?t=96

La asta ma refeream.

> (am avut la un moment dat acvarii cu 1 tona de apa in
> birou, am cunostinte despre fauna/flora acvatica probabil peste medie).
> Spre deosebire de tine (care se pare ca in afara de mai sus amintitul
> apendix freci browserul si activitatile astea importante iti ocupa cam tot
> timpul) mi-am petrecut mare parte din ultimii 10 ani prin datacenterele
> clientilor sau prin traininguri si n-am avut timpul necesar sa ma pun la
> curent cu ultimele meme sau tendinte pe net.

Okay. Scuze, dar asta nu ar trebui sa fie ceva cu care sa te mandresti. Eu
am avut destul timp 'liber' incat sa ma pun la curent cu asta. Imi pare rau
ca nu ai avut ocazia asta.

> Daca numeri postarile mele pe
> lista vei vedea ca am avut o prezenta destul de discreta si cine ma
> cunoaste personal poata sa se pronunte si cu privire la "atitudinea de
> prima dona".

Raspunsul tau la gluma mea (oricat de proasta ar fi fost, si, sincer, a
fost foarte proasta) a fost foarte violent.

> Si da...substratul "copiii din ziua de azi"...sincer mi se rupe. Puteti sa
> va irositi cat vreti, sa stati pe feisbuc si iutub pina faceti burn-in pe
> retina cu icoanele alea si pina va spala creierul de o sa aveti cortexul
> neted ca-n palma.

Stiu ca ti se rupe, se vede. Dar, sincer, asta nu cred ca e o discutie pe
care tre' s-o avem aici.

Singurul context in care imi pasa de 'copiii din ziua de
> azi' este cel personal (adica strict legat de odrasla si de fini /nepoti).
> Cand vei fi muncit cativa ani pe branci (stand mai mult prin datacentere /
> hoteluri / aeroporturi / avioane decat cu familia) pentru ca sa-ti tii
> singurul copil la facultate in UK (stiind din start ca nu are intentia sa
> se intoarca in Romania) ...poate atunci vei avea o alta perspectiva asupra
> lucrurilor.

La fel ca mai sus, nu e neaparat vina mea ca viata ta a fost naspa...

> Si pina una alta trebuie sa te hotarasti...ori discutam "politicos" cu
> persoana a 3-a ori ne tutuim si ne spurcam ca la usa cortului.
> Si despre chestia cu "domnisoara Tiberia Itudorea" ...no comment probabil
> ai vrut sa fii subtil si n-am inteles eu (mea culpa).

Tu nu ai fost capabil sa-mi scrii numele corect, nici eu nu sunt capabil de
asta. Si, da, m-a deranjat prea mult, si stiu ca de asta ai facut-o... Oh,
well, nu va ofticati domnisoara.

--
George-Cristian Bîrzan