[offtopic] Interfatare centrala telefonica Yeastar PBX S100

Valentin Cozma valentin at deversoft.ro
Wed Nov 29 12:25:41 EET 2017

Salut,

am un proiect la care trebuie sa ma interfatez cu o centrala ca in subj .

Cred ca va fi/este cumparata de la Telekom, fie direct fie prin vreun
dealer ceva ( nu par sa stie foarte bine ce vand)

*As vrea sa primesc CallerId-ul in momentul in care personalul din call
center raspunde la telefon ( ridica receptorul ) - evident asociat cu
extensia corespunzatoare .*

In asterisk facusem trb asta mai demult prin Asterisk Management Portal
(sper ca tin minte bine ) , cu o conexiune TCP .

Nu gasesc mare lucru in documentatia de la ei , iar vanzatorul mi-a zis
ceva de genul "cine vine la instalare o sa va zica cum se face" - tare
mi-e ca nu o sa fie asa ..

+ mi se pare ca e un sistem cam inchis .

Vad ca exista o mufa de consola, care pare seriala, dar nu se povesteste
nimic despre ea, iar eu centrala nu o stiu absolut deloc .

As vrea un pic de ajutor pe tema .

Multumesc mult !