[offtopic] request for comment

Mihai Badici mihai at badici.ro
Thu Nov 30 00:29:52 EET 2017

Cum stăteam eu aşa la un pahar şi mă gândeam cum am meşterit la un
hipster-software slack-like, mi-a trăznit aşa prin cap că generaţia web
2.0 tocmai a inventat nivelurile lipsă din modelul OSI

Dacă toate treburile se fac în serverul web, că ălelalte porturi zici că
le-am vândut şi noi la chinezi ca grecii, înseamnă că am un nivel
sesiune în Apache ( sau dacă eşti cu adevărat hipster, nginx)

În sesiunea asta împachetezi nişte date în json care ar fi prezentarea,
şi iacătă  că avem nişte date care ajung la marele soft scris în node.js
sau ce s-a mai inventat, aplicaţie carevasăzică. Bine, mă tem că în
curând mai inventăm nişte layere, dar momentan e prea de ajuns aşa....