[offtopic] roaming wifi cu tracking

tiberiu socaciu tibisocaciu at gmail.com
Fri Oct 20 19:18:50 EEST 2017

stiu cum e in armata. de pe pozitia de infosec. sa zicem ca am lasat
niste dare pe acolo. acum esti tot la renel (sau la unul din ele)?

nu ma pricep la laseri, fi-miu e fizicianul casei (concursuri, vrea
fizica, probabil eli etc). stiu ce sunt, cum se pot produce si cam
atat. incercam intr-o vreme sa enervez fizicienii (de ex, la bac)
punandu-i sa imi povesteasca ce sunt maserii. nu prea am noroc sau
profii sunt talambi?

lasand la o parte gluma cu 50 ani. proful meu are un doctorand de la
tg mures. e fizician pe la 50+ ani. incearca un doctorat in
informatica pe o tema care e apropiata de mine. neoficial, il ajut pe
prof la coordonarea lui. adica un fel de co-conducator. deci, se poate
si la varsta asta. si sa iti vand un pont: un 40+ nu se compara la
viziune - ca doctorand - cu un putoi de 20+. a murit un prof la cluj.
si doctoranzii lui trebuiau reasignati. si eram cu directorul scolii
doctorale cand vine unul si intreaba de hartoage. pana ii pregateau
documentele il interoghez ce vrea sa faca. titlul temei + cunostintele
de matematica mizerabile + cunstintele despre ce fac altii pe
subiectul in cauza subtiri la un doctorand in anul 3 m-au pus pe
barfit cu proful dupa plecarea tanarului... sugestie: re-apuca-te!

t.

Pe 20.10.2017, Tiberiu ATUDOREI <tiberiu.atudorei at gmail.com> a scris: