[offtopic] tabla subtire

Petre Mihail petremihail at gmail.com
Mon Aug 20 20:43:52 EEST 2018

Salut! Si eu cand eram tanar (acusica, prin anii 90) placile de offset
parca erau doar din zinc dar cum erau scumpe s-a trecut treptat la aluminiu
acoperit cu zinc sau chiar din tabla metalica zincata (penala rau!). Acum
nu mai stiu. Da' cum noi nu stam prea bine la reciclare cred ca Dl Socaciu
va gasi ce ii trebuie.
Servus!