[offtopic] Content management

Mihai Badici mihai at badici.ro
Thu Feb 1 12:59:14 EET 2018

On 01/18/2018 08:17 PM, Abibula Aygun wrote:
> Eu folosesc editorul Documents din OwnCloud avand conturi in OwnCloud. Sunt
> multiumit cu toate traznaile de le pot face atat de pe telefoane , tablete
> , pc-uri , laptouri.
>
> Faza faina este ca pot alege sa partajez cu X useri si doar cei ce se
> logheaza in sisem pot accesa ceea ce le-am partajat in directorul destinat.
>
> Necazul este ca merge doar in format .odt si related.

Pentru că între timp m-am jucat și eu cu owncloud și nextcloud, pot să
îți răspund că am avut surpriza ca "documents" să nu mai meargă în noua
versiunea 10.x de owncloud așa că acolo unde ofertasem owncloud acum
câteva luni când încă mergea am fost nevoit să downgradez la 9.x
In schimb pe mașina pe care le testez de obicei am pus nextcloud care
are "documents" funcțional. Cât o mai fi, pentru că se pare că problema
e la app nu la owncloud, că nu prea mai are maintainer.
Dacă ai libreoffice instalat pe serverul respectiv și îi dai path-ul
către el în config.php poți vizualiza și docx -uri. Nu mi-am bătut prea
mult capul cu asta pentru că oricum e un editor primitiv dar cred că
poți să faci și o editare minimală. Eu sincer nu prea sunt fanul
editoarelor online, sunt bune doar ca să faci la repezeală ceva până
ajungi la desktop :) dar e doar părerea mea.