[offtopic] Content management

Mihai Badici mihai at badici.ro
Thu Feb 1 19:15:27 EET 2018

On 02/01/2018 06:31 PM, Petre Mihail wrote:
> OK! Multam! Linkul cu LibreOffice nu il stiam face! Din pacate ne trebuie
> online sau local si urcat apoi. Servus!

"ne-am interesat pentru dumneavoastră" și da, poți să le și editezi în
formatul nativ ( eu am modificat un .doc)
Dacă tot am mașina pusă acolo, măcar să nu stea chiar degeaba :)
In config.php trebuie pus ceva de genul:
'preview_libreoffice_path' => '/usr/bin/soffice' , calea unde e instalat
libreoffice pe server.
Editorul e simplu, dar pentru modificat un document, scris câteva
rânduri merge.
Dacă e local, sigur că îl editezi cu un libreoffice și de urcat îl urcă
agentul automat, partea asta pare a merge bine.