[offtopic] Content management

Petre Mihail petremihail at gmail.com
Wed Jan 17 23:49:55 EET 2018

"Pe buna dreptate, pentru ca ce zici tu se cheama in mod curent "Document
Management System".

M-am gandit sa caut dupa asta initial dar, existand si inregistrari video,
i-am spus Content pentru ca studierea dupa DMS a dat rezultate numai pentru
sisteme dedicate documentelor scrise (print sau virtual).
Servus!