[offtopic] mail archive solution

Cosmin Martin cosmin.martin at gmail.com
Sun May 6 19:43:21 EEST 2018

Salut,

A testat/folosit cineva o solutie de mail archive? Pe scurt: cateva
mailbox-uri gestionate de dovecot ce au crescut prea mult (>50k
mail-uri), si caut ceva care sa arihiveze/mute tot ce e mai vechi de 6
luni, sa spunem, insa la nevoie sa fie accesibile la fel de usor tot din
thunderbird/outlook via cont/folder separat. Am vazut genul asta de
solutie pe Lotus de la IBM (din postura de utilizator), insa nu stiu
daca se poate face si cu altceva. Eu am un setup clasic de postfix+dovecot.

Multumesc in avans!

Cosmin M.