[offtopic] Soluție reboot periodic router

Mihai Tianu mihai.tianu at gmail.com
Thu May 10 11:36:29 EEST 2018

Raspund doar pentru ca ai intrebat si pentru ca se poate:

Iei o priza de S20 de la itead.cc direct sau local ->
https://www.olx.ro/oferta/sonoff-s20-priza-smarthome-programabila-wireless-android-si-ios-IDaPQQw.html#45bda72aad
Flashuiesti si tu un firmware open source de SONOFF si daca gogu dot com nu
raspunde, clantz releu x secunde.

Have fun!

~Mihai