[offtopic] Server de timp pentru linux

Dragos Popescu dragosp at gmail.com
Thu May 10 12:10:58 EEST 2018

Salutare,
Am un Raspbian Jessie care rulează pe un banana pi m2+, jucărie care e
legată prin eth la un PC cu XP.
Pi-ul n-are ceas de timp real, în Raspbian având nevoie de dată/oră cât de
cât corecte.
Cum îl fac pe ăsta să-şi ia ceasul din XP?
Am instalat pe el ntpd, am pus în ntp.conf ip-ul XP-ului, pe ăla l-am setat
(sper) cum mai scrie pe net ca să-i meargă w32time, da' ciuciu, nu vrea
să-şi ia ceasul şi pace!

Idei, ceva? O altă configuraţie folosită de cineva?
P.S. Nu pot schimba XP-ul, pot doar să umblu la el să instalez ceva, să-l
setez.

--
Dragos P
126296 luser