[offtopic] Soluție reboot periodic router

Abibula Aygun abibula.aygun at gmail.com
Thu May 10 12:22:26 EEST 2018

Multumesc pentru solutiile de pina acum insa , trebuie sa lamuresc ceva :

- Din acel router iese catre toata reteaua locala dintr-o sala de TIC a
unei scoli cu conexiune de la RDS-RCS Fiberlink 1000.
Cum  deja erau in dotare TP LINK-uri WR1043 N  ( nu ND )  versiunea 5 (
ultima versiune ) nu stiu ce se intampla ca uneori pierde conexiunea pe
WAN. Uneori nici Rebootul nu o rezolva si macar stiu ca vinovati sunt cei
de la RDS RCS.

Sun la suport tehnic , imi zic ca au dat reboot la echipamentul lor si ca
acum ar trebui sa functioneze.
Desi am trecut IP-ul static , IP-ul furnizat de mediaconvertorul si
routerul lor ( un ZTE - ceva ) conexiunea la net nu isi revine decat dupa
ce dau un reboot la dispozitiv.

Modelul routerului nu este suportat inca de DD-WRT sau Open WRT. Doar Open
WRT are suport partial pentru el.

Multumesc.

PS: Versiunile de TP-LINK Wr1043ND de la 1 la 3 sunt suporatet de DD-WRT
insa  1043N ( nu ND ) versiunea 5 inca Nu este suporatat de DD-WRT.