[offtopic] Caut un film vechi

Petre Mihail petremihail at gmail.com
Fri May 18 15:02:16 EEST 2018

Salut!
Nu radeti! Am toate doagele la numar complete! Da' cum e Vineri, tot
habaucind pentru problema mea cu token ul pe web, am ajuns prin cotloane
nestiute cu filme vechi. Ma rog, vechi de vreo 30 de ani, nu chiar
antichitati. Asa, mi-am amintit de un film vazut la vestitul Sudio X, al
bulgarilor, intr-o noapte, nu chiar piticot fiind. Dar nu i-am vazut
finalul ca s-a luat curentul exact la momentul culminant. Si tot il caut
din cand in cand cu speranta, chiar mica, sa il revad.
Se facea ca era un orasel in jurul unei exploatari petroliere, intr-o
imensa pestera dintr-un munte, iar scena de la final este cu un avion de
pasageri care se chinuie sa decoleze din munte in timp ce in spate arde
totul si se prabusesc stalpii de iluminat pista de la aeroport, etc etc. Un
SF catastrofa sau apropiat parea sa fie.
Va amintiti ceva? Aveti vreun prieten filmoman care ma poate ajuta? Eu am a
vreo 3. Sunt in stare (si au cu ce) sa stea 50 de ani fara sa se scoale din
fotoliu doar vizionand filme dar n-au reusit sa ma ajute.
Multam!
Servus!