[offtopic] Caut un film vechi

Mircea Ciocan mirceac at gmail.com
Fri May 18 18:20:08 EEST 2018

Pe lumea cealata maica x3, pe lumea asta sunt la ca. 128 de metri de
Privatbrauerei Eichbaum (https://www.eichbaum.de/) si m-am spurcat la bere
proaspata scoasa direct de pe linia de productie si racita local in niste
cilindri de 5L cu un mic ghetar izolat in mijloc.
Nu mai pot sa beau bere conservata, dar te rog sa o bei in sanatatea mea,
ca am nevoie.

 Mircea "batrante haine grele, cu bere nu scapi de ele..." C.