[offtopic] Remote Desktop on Windows server 2008 R2

Alex 'CAVE' Cernat cave at cernat.ro
Fri Jul 31 00:55:14 EEST 2020

de obicei linuxul mai avea greturi de astea cand nu reusea sa contacteze
serverul de dns

prima data ma gandisem sa sugerez ca daca o fi DC (deci si dns geam ...
buguri noi, poate gaurit etc...); dar daca zici ca e home alone, cade
ipoteza

mai verifica inca o data partea de dns/resolver: ping-uri, ceva nslookup
dupa caz, nu stiu cum poti sa faci reverse de pe geam (sa testezi
reverse la ip-ul de la care intri)

Alex