[offtopic] GPS clasic

Gabriel GANEA gganea at alpha.rmri.ro
Fri May 8 00:34:46 EEST 2020

Dacă înțeleg corect cererința, cam orice smartphone cu GPS în dotare, cu o alicație gen GPS-test sau Compass (care este posibil să o aibă chiar nativ în dotare), face cam ceea ce pare cå dorești.
Altfel, poate, DIY /rPi sau Arduino... :-)

Gabi G.

⁣Obțineți TypeApp pentru Android ​

Pe 8 mai 2020, 00:08, la 00:08, Petre Mihail <petremihail at gmail.com> a scris:

believed to be clean.