[offtopic] GPS clasic

Petre Mihail petremihail at gmail.com
Fri May 8 00:40:03 EEST 2020

Salut! Am in vedere si ce mi-ai arata tu dar imi trebuie ceva independent
de alte masini sau smartphone. Am acum un receiver chior pe care il
conectez la telefon prin BT si imi da coordonatele dar telefonul tot cere
conexiune de date si localizarea activata chiar daca nu folosesc google
maps ul din el. Ce am gasit cel mai simplu: un Nokia cu o aplicatie in java
care da numai coordonatele si face si tracking.
Servus!