[offtopic] GPS clasic

Petre Mihail petremihail at gmail.com
Fri May 8 00:45:17 EEST 2020

Da, inclin tot mai mult catre Rpi sau Arduino. Am vazut cu receiver,
baterii, ecran simplu, totul modular. Cred ca asa rezolv si il tiplez in
ceva solid apoi.
Calculez si sper sa ies mai ieftin decat un Garmin 73. Oth telefonul cere
conexiune de date si are de fapt AGPS nu are receptor GPS standard. Servus!