[offtopic] GPS clasic

Valy Cozma valycozma at gmail.com
Fri May 8 19:27:35 EEST 2020

1.

din ce stiu androidul, pe vremuri, functiona gps-ul fără internet

nu stiu exact ce standarde.

daca te ajuta am niste Motorola defy + (rugged chipurile), cu android 2.1
stock sau 4.4.4 rooted

2.
cred ca pe telefoanele mai noi (android 8+) poti conecta pe usb un modul
gps extern ( gen auto),  si cu ceva aplicatii de seriala si terminal poti
scoate date pe ecran

cred ca există si aplicații care merg cu device-uri usb