[offtopic] prelungitor antena radio

Gabriel GANEA gganea at alpha.rmri.ro
Fri May 15 14:17:38 EEST 2020

Conștient fiind de pierderile din cablu și conexiuni, principial, prelungirea este posibilă, dar nu cred că se poate cu acel cablu (ambii conectori sunt la fel, în imagine și presupun că ar trebui să fie „complementari”).
HTH!
Gabi G.

⁣Obțineți TypeApp pentru Android ​

Pe 15 mai 2020, 13:57, la 13:57, Adrian Sevcenco <adrian.sevcenco at cern.ch> a scris: