[offtopic] prelungitor antena radio

Bogdan-Stefan Rotariu bogdan at rotariu.ro
Fri May 15 16:12:04 EEST 2020

> On 15 May 2020, at 15:59, Adrian Sevcenco <Adrian.Sevcenco at cern.ch> wrote:
> hmm, duh! pentru ca nu vad ceva de lungime mai mare de 1m
> pot sa folosesc un adaptor de asta
> https://conectica.ro/retelistica/antene-si-accesorii/adaptor-rp-sma-jack-la-rp-sma-jack-delock-88737
>
> impreuna cu cablul initial?
>
> Scuze de intrebari stupide dar sunt complet noob pe partea de radio/wireless si atunci mai bine intreb decat sa regret

Salut,

Nu am reusit sa gasesc unde ai scris distanta, ce antena vei folosi?

In functie de ce antena vei folosi, te poti intinde spre 30M. In trecut, pe vremea la 802.11a/b, am folosit echipamente generice cu antene omnidirectionale montante la 25-30M.

Ai nevoie de o antena cu un castig de putere suficient de mare astfel incat sa compenseze pierderea, probabil una cu 2.4/5ghz.

Exista si kit-uri de omnidirectionale deja cablate, cu antena inclusa, un exemplu: https://www.vexio.ro/antene/mediatech/162109-wifi-antenna-12-omnidirectional-wireless-antenna-12dbi/