[offtopic] Fingerprint Note 9

Neagu neagoe at gmail.com
Fri May 15 16:58:55 EEST 2020

Am urmatoarea problema la un Note 9: Dupa ce am activat deblocarea
screen-ului cu fingerprint-ul, telefonul a inceput sa se restarteze
continuu sau chiar sa se opreasca de tot.  Am facut reset soft apoi
hard, dar problema a persistat. De fapt asa mi-am dat seama de unde se
trage. Dupa reset am activat pe rand aplicatiile iar cand activez
deblocarea screen-ului cu fingerprint-ul problema apare imediat. De fapt
apare in momentul in care screen-ul se blocheaza, altfel daca folosesc
telefonul nu e nicio problema. Fingerprint-ul functioneaza, il pot
folosi fara probleme in orice aplicatie in afare de deblocarea
scree-nului. Din ce am cautat pe net problema aceasta exista la multe
telefoane si apare in timp. N-am vazut sa fi gasit cineva vreo solutie
in afara de schimbarea telefonului sau a senzorului in garantie. Nici
samsung nu da nicio solutie concreta. Solutii gen a intrat apa in senzor
nu prea par credibile.

Are cineva vreo sugestie ?

Neagu